Από τότε αφέθηκε στην τύχη του χωρίς να έχει ποτέ δίκτυο ρεύματος και ελαστικά παρεμβλήματα για την πρόσκρουση των σκαφών στα κρηπιδώματα. Όσο για ασφάλεια έως 3-4 μποφόρ μετά γίνετε επικίνδυνο.
06/06/2007 Παραδόθηκε για χρήση το αλιευτικό καταφύγιο Κιάτου
Στην παράδοση για χρήση του αλιευτικού καταφυγίου του Κιάτου από τη Διεύθυνση Κατασκευής Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου παρευρέθηκε σήμερα Τετάρτη 6 Ιουνίου στο Δήμο Σικυωνίων, η Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Αγγέλα Αβούρη.
Στην τελετή παράδοσης παρευρέθηκαν, ο Νομάρχης Κορινθίας κ. Νίκος Ταγαράς, ο Δήμαρχος Σικυωνίων κ. Αγγελος Τσουλούφας, δημοτικοί σύμβουλοι και πολίτες του Δήμου Σικυωνίων, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Κορινθίας κ. Χρήστος Δήμος και ο Διευθυντής Κατασκευής Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Γιώργος Παπαηλίου και η μηχανικός του έργου κ. Μπαλωμένου.
Η Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Αγγέλα Αβούρη τόνισε «Με την ολοκλήρωση και παράδοση της χρήσης του αλιευτικού καταφυγίου Κιάτου, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιείας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης με 3 εκατ. ευρώ, διασφαλίζονται τα αλιευτικά σκάφη της περιοχής, ενώ ταυτόχρονα έγινε ένα λιμάνι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξυπηρέτηση του θαλάσσιου τουρισμού.
Προστατεύουμε την αλιεία και παράλληλα δημιουργούμε εκείνες τις υποδομές προκειμένου να αυξήσουμε τις δυνατότητες για επέκταση της τουριστικής ανάπτυξης.
Πέρα όμως από αυτά, για την προώθηση της ανάπτυξης του Δήμου Σικυωνίων από το ΠΕΠ Πελοποννήσου χρηματοδοτούνται έργα ύψους 3,150 εκατ. ευρώ, όπως δίκτυα αποχέτευσης, δίκτυα ύδρευσης, το αρδευτικό έργο Βασιλικού, τα οποία βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών, προστατεύουν το περιβάλλον και δημιουργούν καλύτερες συνθήκες ζωής»
Τα έργα που έγιναν στο αλιευτικό καταφύγιο του Κιάτου είναι τα παρακάτω:
Α) Επέκταση του προσήνεμου μώλου προς τα δυτικά σε μήκος 140 μέτρων στην ίδια διεύθυνση με το υφιστάμενο τμήμα του προσήνεμου μώλου και σε παράλληλη απόσταση 12 μέτρων προς τα βορειοδυτικά. Το τμήμα του παλαιού ακρομωλίου, το οποίο έχει σχήμα τεθλασμένης γραμμής επεκτείνεται κατά πλάτος σε μήκος 13 μέτρων περίπου, με ταυτόχρονη καθαίρεση του εξωτερικού τοίχου που υπέρκειται της ανωδομής. Η διατομή του θα είναι μικτή. Θα αποτελείται εσωτερικά από κρηπίδωμα με πλάτος 6 μέτρων και εξωτερικά θα φέρει τοίχο και θωράκιση από φυσικούς ογκόλιθους. Η θεμελίωση της διατομής θα γίνει σε πυθμένα, ο οποίος προηγουμένως εξυγιανθεί.
Β) Παραλιακά κρηπιδώματα, τα οποία θα έχουν συνολικό μήκος 324,90 μέτρα και σταθερό πλάτος 7,50 μέτρα. Τα κρηπιδώματα είναι παράλληλα στην παραλιακή οδό Καλογεροπούλου. Θα σχηματιστούν από συμπαγείς τεχνητούς ογκόλιθους. Η θεμελίωση της διατομής θα γίνει σε πυθμένα, ο οποίος θα έχει προηγουμένως εξυγιανθεί.
Γ) Προβλήτα μήκους 40 μέτρων περίπου στα δυτικά της λιμενολεκάνης και πλάτους 3,50 μέτρων, στη θέση του ηπήνεμου μώλου. Η διατομή του κατασκευάστηκε από συμπαγείς τεχνητούς ογκόλιθους.
Δ) Εκσκαφή της λιμενολεκάνης συνολικής έκτασης θαλάσσιας επιφάνειας 30.000 m2 έτσι ώστε να αποκτήσει ενιαίο ελάχιστο βάθος -3,50 μέτρα.
Ε) Συμπλήρωση του υφιστάμενου τμήματος του προσήνεμου μώλου ως προς την εξωτερική θωράκισή του.
ΣΤ) Επέκταση στα νέα κρηπιδώματα του δικτύου ύδρευσης για την τροφοδοσία των σκαφών με πόσιμο νερό σε επιλεγμένες θέσεις τροφοδοσίας και επέκταση δικτύου ηλεκτροφωτισμού, τα οποία είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του αλιευτικού καταφυγίου.
Ζ) Εξοπλισμός όλων των κρηπιδωμάτων με δέστρες και ελαστικά παρεμβλήματα για την πρόσκρουση των σκαφών στα κρηπιδώματα.